خرید لوله پلی اتیلن راهنما
نوشته شده توسط : پارس زانوس

بعضی از افراد به دنبال خرید لوله دست دوم پلی اتیلن هستند و از این طریق می‌خواهند قیمت تمام شده را پایین بیاورند. در حالی که نمی شود مطمئن بود جنس لوله‌های دست دومی که ارائه می‌شود، مرغوب بوده است یا نه. در نتیجه وقتی لوله دست دوم تهیه می‌کنید، ممکن است لوله نامرغوب از مواد ضایعاتی را خریداری کنید و با توجه به صنعتی که دارید، خطرات و آسیب‌های متفاوتی را تجربه کنید. خطرات لوله پلی اتیلن گازرسانی می‌تواند بیشتر از دیگر لوله‌ها باشد.

در ایران برای انواع لوله‌های پلی اتیلن از استاندارد INSO 14427-2 در موسسه استاندارد ملی ایران استفاده می‌کنند. آزمایشگاه‌ها و تولید کننده‌ها از جمله پارس زانوس از این جدول موجود در استاندارد مرجع تبعیت می‌کنند تا لوله پلی اتیلن با گرید A را به مشتریان خود ارائه کنند.


توصیه‌های قبل از خرید لوله پلی اتیلن

در هنگام خرید لوله پلی اتیلن به سطح داخلی آن دقت کنید. داشتن سطح صاف و صیقلی برای لوله و نداشتن هیچ فرورفتگی کوچک و خوردگی، نشاندهنده کیفیت آن است. سطح بیرونی نیز باید یکدست صاف و مات باشد. براق بودن لوله نشانه خوبی برای خرید آن نیست.

شناسنامه لوله پلی اتیلن را بررسی کنید. تمام محصولات پارس زانوس از لیبل روی لوله‌ها استفاده می‌کنند که روی لوله درج شده است.

مزیت این لوله‌ها در نوع اتصال آنهاست. این لوله‌ها از طریق جوشکاری یا دیگر اتصالات به سادگی متصل می‌شوند. این ویژگی برای پروژه‌های سنگین و بزرگ مانند ساختمان سازی، پل سازی، آبیاری و آبرسانی و... مزیت بزرگی به حساب می‌آید.

به راحتی نمی شکنند و تا نمی شوند و در صورتی که آنها را تا کنید، پس از مدتی کوتاه به حالت نیمه گرد در می‌آید. البته لوله‌های ضخیم تر را هرگز نمی شود تا کرد یا شکست.

برخی از کارخانه‌ها برای کاهش قیمت از ضایعات مواد پلیمری در کنار مواد پلی اتیلنی استفاده می‌کنند. این کار باعث ایجاد نشتی در لوله‌ها و سختی در اتصال جوشکاری می‌شوند.

اگر از لوله‌های درجه دو برای انتقال آب آشامیدنی استفاده شود، ضررهای جبران ناپذیری به سلامتی افراد می‌زند. ترکیبات لوله‌های درجه دو حتی ممکن است از ضایعات بیمارستانی استفاده شده باشد که بیماری‌های زیادی را می‌توانند منتقل کنند.

 

ادامه مطلب در: راهنمای خرید لوله پلی اتیلن پارس زانوس

 

 

 

 

.

 





:: برچسب‌ها: لوله پلی اتیلن, خرید لوله پلی اتیلن, قیمت لوله پلی اتیلن, راهنمای لوله پلی اتیلن, درباره لوله پلی اتیلن, لوله دست دوم پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: